برگزیده

خرید و فروش وچرهای یورویی و دلاری پرفکت مانی در ایکس رمز

پرفکت مانی در فضای اینترنت به عنوان یک سیستم پرداخت الکترونیکی و غیر نقدی شناخته می شود. این شبکه در سال 2007 تأسیس و از نظر قانونی، درکشور پاناما به ثبت رسیده است. هدف از راه اندازی این سیستم، تسویه حساب های آنی و ایمن میان کاربران در محیط کسب و کار می باشد.
خدمات پرفکت مانی شامل:

  • انتقال پول بین کاربران؛
  •  امکان پرداخت در سایت؛
  • امکان خرید کالاها و خدمات به وسیله اینترنت؛
  • خرید بیت کوین ، طلا ، دلار آمریکا و یورو؛
  • صدور و دریافت وام در داخل سیستم؛
  • و دریافت درآمد مازاد به واسطه شرکت در یک برنامه مشارکتی، می باشد.

بزرگترین اشکال این سیستم، این است که نه تنها امکان استرداد عملیات و انتقال آن به حساب بانکی شخصی به طور مستقیم از طریق وب سایت آن وجود ندارد، بلکه باید این کار را از طریق مبدل های موجود در وب سایت انجام داد؛ از اینرو، بسیاری از مردم این سیستم را مستقیما از سیستم پرداخت الکترونیکی xramz.com خرید و فروش می کنند.(این وب سایت به عنوان شریک رسمی پرفکت مانی شناخته می شود.) همچنین، خرید و فروش پرفکت مانی در این سایت، کم هزینه، آسان و سریع صورت می گیرد.

 

در صورت داشتن حساب کافی، برای تبادل پرفکت مانی با دلار آمریکا و فروش آن به سایت پرداخت الکترونیکی،  انجام مراحل زیر الزامی می باشد:
1) دستور سپرده پرفکت مانی و
2) دستور برداشت دلار آمریکا را ترتیب دهید.

به منظور تبادل پرفکت مانی با ارز دلار و یورو، می بایست آن را از سایت پرداخت الکترونیکی خریداری نمایید و مراحل زیر را انجام دهید. (هزینه تراکنش فقط یک درصد است؛ 100 دلار آمریکا معادل 99 پرفکت مانی در سیستم پرداخت الکترونیکی می باشد)
1) دستور سپرده به یورو یا دلار
2) دستور استرداد پرفکت مانی

سیستم پرداخت الکترونیکی ایکس رمز، بستری قابل اعتماد برای خرید و فروش انواع ارزهای الکترونیکی از جمله Perfect Money و usdt تتر است و حتی امکان تبادل بین ارز دیجیتال و ارز الکترونیکی در آن وجود دارد.

پرفکت مانی ایران را تحریم نکرده است

علی رغم تحریم های گسترده مالی علیه ایران، تاکنون گزارشی از تحریم از سوی شرکت پرفکت مانی برای کاربران ایرانی دریافت نشده است؛ از اینرو، امروزه این سرویس با ایجاد امکان تبادلات مالی و پرداخت بین المللی، از محبوبیت برخوردار است.
لازم به ذکر است که این پلتفورم، یک بخش ویژه به زبان فارسی دارد که کاربران ایرانی با انتخاب زبان فارسی می توانند از خدمات بخش پرداخت و دانلود و همچنین راهنما استفاده نمایند.

ووچر چیست؟


ووچر ها در اصل یک کد سریال و کد رمز می باشد که شما می توانید این کد را در اختیار دیگران قرار دهید تا به حساب شما ارز واریز کنند یا با استفاده از این کد صورت حسابی را پرداخت کنید.

این مقاله را هم بخوانید :   طراحی داخلی به سبک نیلوفر ساجدی

عملکرد آن بسیار شبیه آدرس والت است با این تفاوت که کد ووچر مشخص نمی کند که شما در کجا حساب ارزی الکترونیکی دارید و البته مزیت مهم دیگر آن این است که اگر شما از طریق ووچر مبلغی را خرج کنید کارمزدی بابت برداشت از شما کم نمی شود در حالی که اگر  حساب پرفکت مانی نداشته باشید مبلغ 2% باید بابت کارمز بانکی پرداخت کنید.

پس در صورتی که حساب عادی در پرفکت مانی دارید و تمایل دارید کارمزدی بابت برداشت از حساب پرداخت نکنید می توانید از ووچر استفاده کنید و البته لازم به ذکر است که ووچر ها تاریخ انقضا ندارند .

یکی از متداول ترین سوال هایی که کاربران دارند نحوه ی انتقال ارز از کاربرانی که حساب پرفکت مانی ندارند به حساب کاربرانی که پرفکت مانی دارند است.

علاوه بر آدرس والت ، ووچر در حساب پرفکت مانی مانند یک کوپن الکترونیکی عمل می کند که امکان واریز و برداشت از حساب را تا سقف مشخصی معین  می کند.

برای برداشت یا واریز به ووچر نیازی نیست حتما حساب در پرفکت مانی داشته باشید.

برای درک درست از ووچر و عملکرد آن را میتوان آن را به کارت شارژهای تلفن های اعتباری تشابه داد که هر کسی با فعال کردن آن کد امکان دریافت اعتبار داخلی آن را دارد اما مثلا فرض کنید کارت شارژ ایرانسل خریداری کردید که 2000 تومانی است. اگر  مشترکی با سیم کارت همراه اولی این کد را وارد کند 1900 تومان دریافت و در صورتی که مشترک خود ایرانسل از این کد استفاده کند همان 2000 تومان کامل را دریافت می کند بدون اینکه کارمزدی از این مبلغ کم شود. و در این مثال شما یه کد چند رقمی فقط دارید که معلوم نیست مربوط به کدام اپراتور است پس اپراتور شما هم مخفی مانده است. (البته این یک مثال فرضی است!)

خرید و فروش وچرهای یورویی پرفکت مانی

دارندگان حساب پرفکت مانی می توانند به سادگی با استفاده از ووچرهای پرفکت مانی یا روش های پرداختی دیگر حساب پرفکت مانی خود را شارژ و برای ان اعتبار خریداری کنند. پرفکت مانی سیستم پرداخت پویا و مطمئن است که برای حواله ها با مبالغ بالا بسیار مناسب است

دارندگان حساب پرفکت مانی می توانند به سادگی با استفاده از ووچرهای پرفکت مانی یا روش های پرداختی دیگر حساب پرفکت مانی خود را شارژ و برای ان اعتبار خریداری کنند.