پیگیری تعداد خریدهای تکراری صورت گرفته به وسیله مشتری
ترغیب مشتری به وفاداری نسبت به نشان تجاری یا افزایش درگیری مشتری با نشان تجاری
خریدهای مکرر
تقسیم نیازمندیها[۶۳]
پیگیری ادراکات یا طرز تلقیهای مشتریان از نشان تجاری در مقایسه با نشان تجاری دیگر رقبا
پیگیری قصد و نیت خرید از نشان تجاری سازمان در مقایسه با نیت خرید و نشان تجاری سایر سازمانها
فراهم کردن اطلاعات جامع[۶۴] از نشان تجاری یا اثبات محصول[۶۵]
کلیکها
طول زمان بازدید
ایمیلها یا درخواستهای دریافتشده برای اطلاعات اضافی
ایجاد پایگاه داده مشتریان و پیشبینی فروش مدارک[۶۶]
تعداد مدارک فروش آنی جمع آوری شده
کیفیت مدارک فروش
بهبود خدمات مشتری
پیگیری تعداد بازدیدهای آنی در مقایسه با جستجوهای غیر آن
رضایتمندی مشتریان در طی زمان
پیگیری هزینههای خدمات دهی آنی در مقایسه با خدمات دهی
کاهش موجودی مازاد به واسطه تبلیغات
پیگیری فروش موجودیهای مازاد
مقایسه هزینههای فروش آنی در برابر هزینههای غیر آنی
کاهش هزینههای بازاریابی
مقایسه هزینهها و اثربخشیها در بازاریابی آنی با هزینههای بازاریابی سنتی
آزمایش مفاهیم نمونه ای[۶۷] مختلف
قصد خرید
آگاهی از نشان تجاری قبل از در معرض نمایش بودن و بعد از در معرض نمایش بودن
طرز تلقی مشتری قبل از در معرض نمایش بودن و بعد از در معرض نمایش بودن
آزمایش مدلهای قیمت گذاری مختلف
قصد خرید
تجزیه و تحلیل مداوم[۶۸]
آزمایش ترفیعات مختلف
فروشها و سودهای فزاینده
قصد خرید
آزمایش ارایه محصولات یا خدمات مختلف
نیت خرید
طرز تلقی و نحوه استفاده
تجزیه و تحلیل مداوم
پژوهشهای زمینه یاب[۶۹]
مقایسه هزینهها، نرخ پاسخها و زمان سنجی نتایج آنی در مقایسه با غیر آنی
ایجاد درآمدهای آنی
درآمدهای ایجاد شده
برای دانلود متن کامل پایان نامه به سایت fotka.ir مراجعه نمایید. |