بخش اول
این بخش شامل ویژگیهای جمعیتشناختی میباشد که متغیرهای آن در زیر آورده شدهاست.
جنسیت
سن
تحصیلات
تعداد دفعات دیدار از ایران
کشور مبدا
بخش دوم
در این بخش، ابتدا تعاریفی ساده و مختصر از ۵ ابزار تبلیغات اینترنتی مورد استفاده در این سوالها، آمده است و سپس از آنها خواسته شده تا برای پاسخ به سوالهای بعدی، میزان موافقت خود را با هر جمله با انتخاب یکی از اعداد ۱ تا ۵، که ۱ = کاملا مخالفم و ۵ = کاملا موافقم، بیان کنند. ابزارهای تبلیغات اینترنتی که برای هر متغیر آورده شدهاست به شرح زیر است.
بنرهای تبلیغاتی
پنجرههای پاپاوت
تبلیغات ویدئویی
تبلیغات متنی
تبلیغات ایمیل
مدل مفهومی استفادهشده در این پژوهش، مدل سلسله مراتب اثرات تبلیغات لاویج و استاینر است. این مدل دارای سه مرحله است و متشکل از ۶ متغیر میباشد. متغیرهای مدل به شرح زیر میباشد که در پرسشنامه تمام آنها مورد بررسی قرار گرفتند. هر یک از سوالات مربوط به این متغیرها، در قالب جدولی به همراه با ۵ ابزار بررسی، شد که گزینههای آن، طیف ۵ گزینهای لیکرت بود. نمونهی (ترجمه شدهی) یکی از سوالات را برای متغیر دوست داشتن میتوانید در شکل ۳-۲ ببینید.
آگاهی
دانش (اطلاعات)
دوست داشتن (جالب بودن)
ترجیح
قانع شدن
خرید (دیدار)
برای دانلود فایل متن کامل پایان نامه به سایت ۴۰y.ir مراجعه نمایید. |
۳٫ دوست داشتن | کاملا مخالفم | مخالفم | متوسط | موافقم | کاملا موافقم | |
دوست داشتن | ۱٫ بنرهای تبلیغاتی آنی گردشگری ایران، جالب هستند. | ۱ | ۲ | ۳ | ۴ | ۵ |