برگزیده

اسرار پوشش سقف سوله فاش شد

 

حال سوال اینجاست که چرا این وسط ، واسطه گری را حذف نمی کنید و خودتان مستقیم وارد قرارداد با کارخانه های مادر سقف سازه فضاکار نمی شوید؟ سومین مرحله، اجرا و ساخت سوله در کارخانه می باشد. قابل توجه است که بدانید، ساخت سوله سبک در انواع سوله ها به نفع خریدار است، زیرا سوله های خرپایی یا همان سوله های سبک قیمت مناسب تری نسبت به انواع دیگر از سوله ها دارند،به همین جهت معروف به سوله ارزان هستند،ولی این مناسب بودن قیمت روی کیفیت این نوع سوله تاثیر منفی نمی گذارد، زیرا در ساخت این نوع سوله از بهترین و با کیفیت ترین متریال و مصالح استفاده شده است، روش ساخت این نوع از سوله ها به صورتی است که کمترین فولاد مصرفی را دارد این امر موجب شده است تا قیمتی ارزان و اقتصادی داشته باشد. این رواداری به موقعیت پرلین نسبت به یک نقطه ثابت برای جلوگیری از ایجاد رواداری تجمعی در طول شیب سقف اعمال می شود. دوستدار محیط زیست: مواد و متریال مصرفی یوشش سقف upvc به نوعی است که قابل بازیافت می باشد و از آن جایی که عایق بسیار خوبی در برابر سرما و گرما است و این امر باعث شده که از مصرف بیش از حد انرژی جلوگیری شود.

پوشش سقف شیبدار 2020

در مورد پانل های عایق شده که به طور کلی سختی خمشی نسبتا بالا دارند، پیچش بیش از حد می تواند از نشستن درست پانل ها بر روی فلنج بالای ورق جلوگیری کند. مقاوم در برابر آتش: جنس ورق های upvc به گونه ای است که در زمان آتش سوزی خیلی دیر آتش می گیرند و به سختی سوخته می شوند و به هیچ وجه باعث نشر آتش نمی شوند و جالب است بدانید که خود باعث خاموش شدن آتش نیز می شوند. از آنجائیکه سیستم های پوششی مشخص هستند، مسائل مربوط به جایگاه برای پرلین نیز باید به بالای سیستم اعمال شود تا ورق های روکش های خارجی به درستی نصب شوند. تیرحمال روی براکت نصب شده که به ستون اصلی جوش خورده است. به عنوان مثال، اگر یک پرلین 30 درجه پیچ خورده نسبت به رفتر یا تیر اصلی سوله داشته باشد، تقاطع متناوب در بالای یک سیستم اسپیسر عمودی 180 میلیمتر 22 میلی متر است. نسبت دهانه به ارتفاع بزرگ تر را در صورتی می توان به دست آورد که تمام( یا بیشتر ) گره های پیرامونی بر روی تکیه گاه قرار داشته باشند. پیها در سازههای صنعتی به صورت ترکیب شناژ و فونداسیون و یا از نوع پی نواریست در سولههایی که خودروهای سنگین تردد میکنند (لیفتراک و …) میتوان پس از اجرای پی و بلوکاژ مناسب در کف سوله یک لایه 12 الی 15 سانتی بتون مسلح با مشبندی 35@12ф (میلگرد آجدار) اجرا نمود.

در یک تقسیم بندی کلی سقف ها به دو گروه کلی پوسته ای یا سبک و باربر یا سنگین تقسیم می شوند. این نکته حائز اهمیت است که بدانید، هر چه ابعاد دهانه در انواع سوله ها عریض تر شود اسکلت فلزی سازه سنگین تر و از لحاظ قیمت گرانتر می شود، اما این را هم در نظر داشته باشید که هزینه اجرای فونداسیون و دیوار هم به شدت کاهش می دهد. ابعاد y در شکل 1 تغییرات مجاز در سطح بال بالا از لاپه با توجه به یک خط مبنا در حال اجرا به موازات رفتر سوله است. اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از جزئیات پوشش سقف سوله دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. عرض در دسترس برای اتصال دهنده ها، و از این رو مقاومت پرلین، بستگی به نوع نور سقف دارد. درست است که گفته بودیم سوله سبک قیمت ارزان و مقرون به صرفه دارد اما لازم به ذکر است که مصالح و متریالی که در سوله های خرپایی به کار می رود از نوع درجه یک هستند و عمده فولاد آن از مقطع پروفیل استفاده می شود که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. به کار برود. پارچه برزنت ارزان قیمت را می توانید با توجه به نوع آن تنها از طریق تولیدی خریداری کنید. سازه های این سوله از لحاظ قیمت بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد ولی کیفیت بالای برخوردار است.

امروزه بسیاری از خریداران سوله روی به خرید سوله سبک خرپایی در انواع سوله ها آورده اند آن هم به این علت است که سوله ی سبک هیچ محدودیت و ممنوعیتی ندارد و این حسن باعث شده است که طرفداران بسیاری داشته باشد اما در این قسمت می خواهیم یک عیب کوچک از این نوع سوله را با شما در میان بگذاریم آن هم این است که این سوله در دهانه ی هجده متر به پایین نسبت به سوله ی تیر ورقی گرانتر است و در دهانه ی هجده متر از لحاظ قیمت با سوله ی تیر ورقی برابری می کند، ولی از دهانه ی هجده متر به بالا از لحاظ قیمت مقرون به صرفه می باشد. سقفهای شیبدار در مقایسه با سقفهای مسطح به مواظبت کمتری احتیاج دارند و اجرای آنها از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است. ساخت سوله از شروع و طراحی گرفته تا اجرای نهایی با مراحل خاصی همراه است. با این حال، فقدان چنین لبه در پانل های عایق، همراه با الزامات سخت گیرانه باربری و رواداری های تولید در طول پانل، به این معنی است که مراقبت های بیشتر برای تسهیل نصب پانل ها و سقف سبک سوله به رول های جانبی یا ریل های جانبی در این مورد نیاز است.

این مقاله را هم بخوانید :   دلایل محبوبیت پریز توکار نسبت به پریز معمولی

سازه فضایی اریب

این احتمالا مشکلاتی را برای پیمانکار نصب روکش ایجاد می کند و اگر چرخش فلنج بالا به اندازه شدید باشد، می تواند مانع اتصال مناسب بین پانل و پرلین شود. برای چه مکان هایی مناسب است؟ مصالح و متریالی که سوله ی UBM را با آن طراحی و اجرا می کنند از ورق گالوانیزه است، که این ورق های گالوانیزه به صورت خام و به محل اجرای سوله انتقال می یابد و در همان مکان توسط دستگاهی به نام سیمر به یک دیگر دوخته می شوند، سوله UBM (یو بی ام) همیشه به صورت قوس کامل طراحی و اجرا می شود. تمام اسکلت فلزی سوله های خرپایی از پیچ و مهر است و این امکان را به شما می دهد که سوله را به دفعات باز و بسته کرده به منظور جابجا یا انتقال سازه به مکان دیگر و همچنین امکان این را به شما میدهد که سوله خود را ارتقا دهید و پیشرفته و به روز کنید و این همه امکانات بدون هیچ گونه آسیبی به سوله انجام می شود. در این قسمت با انواع پوشش سقف upvc قرار است آشنا شویم، این ورق ها در انواع مختلفی برای انواع سوله ها(سوله خرپایی، سوله تیر ورقی ، سوله دست دوم) ساخته شده اند که هر کدام از آن ها بسته به نوع کارایی که در زمینه های مختلف دارند بسیار پرکارد برد هستند.

اجرای سازه فضاکار

برخی از پوشش های سقف شیب دار برای محیط های بارانی و برخی دیگر در برابر آفتاب و اشعه خورشید مناسب هستند و لازم است به درستی به تناسب محیط استفاده شوند. این ورق ها در دو نوع مات و براق ساخته شده اند که روی ورق هایی که به شکل براق هستند لایه محافظتی وجود دارد که در برابر اشعه فرابنفش مقاومت خوبی از خود نشان می دهد به همین دلیل در فضاهای خرجی مورد استفاده قرار می گیرند و از ورق های مات که این لایه ی محافظتی را ندارد پر فضاهای داخلی استفاده می شود. قالپاق: جنس این قالپاق ها از پلی اتیلن می باشد و از نوع بی رنگ آن بیشتر استفاده می کنند زیرا به مرور زمان رنگ آن ها از بین می رود. استفاده از دیوارهای بتن مسلح پرکننده برای تقویت سازه های آسیب پذیر، از کاربرد فراوانی برخوردار است بر این اساس خواص سازه ای قاب های بتن مسلح مانند نسبت آرماتور طولی و عرضی ستون و تیر ها ، مقاومت فشاری ستون و کیفیت اتصال بین قاب و دیوار در تقویت رفتار قاب مورد نظر بوده است که قطعاً نیازمند دقت و حساسیت بسیار در زمان اجرا خواهد بود. تراز بالای سیستم فاصله دهنده توسط موقعیت پرلین و چرخش فلنج بالا از پرلین نسبت به سطح سقف کنترل میشود.چون سیستم های روکش فلزی عمیق تر هستند، بنابراین اثر چرخش فلنج پرلین مهمتر شده است.

سازه فضاکار در تهران

اکثر سیستم های سقف درزگیری بادی نسبت به چرخش پرلین حساس هستند و رواداری چرخش توصیه شده توسط سازنده میتواند در بعضی موارد کمترین مقدار 10± باشد. جنس ساندویچ پانل ها ( که در پوشش سقف upvc به کار می رود )بسیار انعطاف پذیر و نرم می باشند و کاربرد آن ها بسیار زیاد است. سقف های سوله با ورق گالوانیزه در مقایسه با دیگر پوشش ها از زیبایی ظاهری مناسبی برخوردار بوده و در صورتی که از سوله در داخل شهر استفاده می شود می توان با انتخاب این پوشش سازه ای بسیار مقاوم و شیک را اجرا کرد. عملکرد لرزه ای اتصال بین مدل بتنی و سازه فضاکار عملاً نقش مهمی به عنوان تنها مکانیزم انتقال بار بین مدل و دیوار برشی ایفا می کند. برای ایجاد صلبیت کافی در سقف سازه سوله ها و تأمین پایداری چشمه های سقف و همچنین انتقال بارهای جانبی متأثر از وزن سقف، در حد فاصل استراتهای سقف از مهارهای سبک سقفی که عمدتا به صورت مقاطع میلگرد هستند استفاده خواهد شد. اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد پوشش سقف های شیروانی لطفا از صفحه ما بخواهید.