برگزیده

کارواش صنعتی چیست و چه کاربردی دارد؟

.estp-changedby-essin a{color:1E3FDB# !important}

کارواش صنعتی با نام واترجت نیز در اینترنت یا دنیای واقعی شناخته می شود. این کارواش به عنوان یکی از تجهیزات نظافتی در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. کارواش صنعتی فشار آب بسیار بالایی داشته و قابلیت آلودگی زدایی از هر گونه جسم و مکان را دارا است. در این مطلب می خواهیم در مورد کارواش صنعتی و کاربرد آن صحبت کنیم، همراه ما باشید.

انواع کارواش صنعتی

کارواش صنعتی با فشار آب بالا در سایزها و مدل های متنوع در بازار موجود است . هر یک از مدل های تولید شده برای کاربرد خاصی طراحی شده اند. خریدار باید با توجه به نیاز و مساحت مکان مورد نظر یکی از انواع مدل کارواش صنعتی را خریداری نماید.

از لحاظ بدنه تمام کارواش های صنعتی از موتور الکتریکی یا موتور بنزینی، پمپ، شیلنگ و نازل ساخته شده اند. یک شیلنگ و یک لنس دیگر باید به همراه واترجت وجود داشته باشد تا بتوانیم عمل تمیز کردن را به درستی انجام دهیم. اگر قصد خرید کارواش صنعتی را دارید برای اطلاع از قیمت مدل های متنوع این کالای صنعتی می توانید وارد فروشگاه های آنلاین شوید و به صورت اینترنتی خیلی راحت سفارش مورد نظر را ثبت کنید.

خرید واترجت برای کاربرد در منزل

برخی از افراد برای شستشوی فضای سبز منزل، شستشوی موتور یا ماشین تمایل به خرید واترجت را دارند. فرد با این هدف می تواند از واترجت برای نظافت سطح زمین نیز استفاده نماید. قیمت واترجت برای مصرف خانگی به نسبت دیگر مدل ها کمتر است.

خرید کارواش نیمه صنعتی

این مدل کارواش برای شستشوی ماشین و انواع وسیله نقلیه مناسب می باشد. علاوه بر این از کارواش نیمه صنعتی برای تمیز کردن ناودان ها، لوله ها و دریچه ها استفاده می شود. فشار کاری این دستگاه بیشتر از 100 بار است به همین دلیل می توان از آن  برای تمیز کردن استخر، نرده ها و وان ها نیز استفاده نمود. قیمت این مدل واترجت بیشتر از واترجت خانگی است اما کاربرد آن در فضای بزرگ تر بیشتر است.

انواع کارواش صنعتی بر حسب نوع منبع تغذیه

برخی از واترجت ها با برق و برخی دیگر با دیزل یا بنزین کار می کنند. نوع منبع تغذیه کارواش صنعتی متناسب با فضا و نوع آلودگی مشخص می شود.

کارواش صنعتی برقی همانطور که از اسمش پیدا است برای شروع کار به یک پریز برق نیاز دارد و موتور الکتریکی در آن تعبیه شده است. این مورد از کارواش را می توان در منزل و محیط های بزرگتر نیز استفاده نمود.

کارواش صنعتی دیزلی یا بنزینی نیز با منبع تغذیه بنزین یا دیزل کار می کنند. این مدل واترجت در سایز های متفاوتی طراحی و تولید می شوند و کاربرد آن در مکان های بزرگ صنعتی است. این نوع کارواش صنعتی دود و صدا ایجاد می نماید به همین دلیل نمی توان از آن در محیط های داخلی استفاده نمود. نحوه عملکرد کارواش صنعتی برقی و بنزینی با هم یکسان است و هر دو در مقیاس های بزرگ صنعتی کاربرد فراوان دارند.

این مقاله را هم بخوانید :   چه نکاتی برای تعمیر کولر آبی لازم است بدانیم؟

کارواش آب سرد و آب گرم چه تفاوتی با هم دارند؟

قیمت واترجت آب سرد بسیار مناسب بوده و قابل استفاده در مکان های مختلف است. از این وسیله می توان برای تمیز کردن انواع سطوح استفاده نمود. در واقع واترجت آب سرد برای شستشو و مصارف خانگی تا نیمه صنعتی مناسب می باشد. اما در برخی مواقع آلودگی و سطح مورد نظر طوری است که باید حتما از واترجت آب گرم استفاده نمود. دمای آب در واترجت آب گرم بالا است که با فشار بالای آب تمام آلودگی ها را از سطوح تمیز می سازد. قیمت واترجت آب گرم با توجه به خاصیت چربی زدای قوی تر گران تر است.

خرید لوازم جانبی برای کارواش

انواع لوازم جانبی متنوع با کاربردهای مختلف طراحی و تولید شده است. به عنوان مثال برس متصل به نازل را متناسب با محیط و فضای آلوده می توان تغییر داد یا لنس ها با طول های متفاوت در بازار موجود است. مثلاً لنس های بلند برای نقاط دور جایی که به راحتی با لنس کوتاه در دسترس نیست بسیار پرکاربرد است. افراد در کنار واترجت می توانند از انواع شوینده های پاک کننده سطوح استفاده کنند.

برای خرید دستگاه کارواش توجه به چه نکاتی لازم است؟

اگر قصد خرید واترجت صنعتی را دارید حتما به مساحت فضای مورد نظر و سطح آن توجه کنید و متناسب با محیط میزان قدرت کارواش و منبع تغذیه را انتخاب کنید. علاوه بر این برای جلوگیری از آسیب رساندن به پمپ حتما در ورودی پمپ از یک فیلتر مناسب استفاده کنید.

خرید اینترنتی کارواش نیمه صنعتی و صنعتی

امروزه با توجه به افزایش خریدهای غیر حضوری فروشگاه های آنلاین بسیاری در زمینه فروش انواع واترجت راه اندازی شده اند. شما متناسب با نیاز و بودجه ای که دارید می توانید یکی از انواع مدل واترجت با منبع تغذیه مناسب را به صورت آنلاین سفارش دهید و درب منزل یا کارگاه تحویل بگیرید.