عمومی

داستان سریال عقرب عاشق (+دانلود سریال) فیلم اسکای

 

داستان سریال عقرب عاشق (+دانلود سریال) فیلم اسکای

سریال خانگی عقرب عاشق نام یکی از سریال‌های جدید شبکه نمایش خانگی به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی رضا محقق محصول سال 1400 کشور ایران است، که در درامی تخیلی دنبال میشود. داستان سریال خانگی عقرب عاشق به قلم مشترک حامد افضلی و امین محمودی جان گرفته است. برای تماشای آنلاین و دانلود سریال عقرب عاشق اینجا کلیک کنید.

از نکات قابل توجه در مورد سهیلی زاده میشود به عدم تمایل این کارگردان به ساخت فیلم های سینمایی اشاره کرد، او در رزومه کاری خود بیش از 30 سریال را تا کنون کارگردانی کرده است ولی حتی 1 فیلم سینمایی در زومه کاری ایشان به چشم نمی خورد که در نوع خود جالب می باشد و او از ابتدای کار خود ترجیح داده که هنر خود را در ساخت سریال به تماشاگرانش ارائه دهد.سریال ایرانی عقرب عاشق که جدیدترین ساخته سهیلی زاده می باشد هنوز مراحل فیلمبرداری خود در شهر تهران را پشت سر می گذارد و یک داستان تخیلی و درام را قرار است روایت کند.

درباره سریال عقرب عاشق:

عقرب عاشق سومین سریال حسین سهیلی زاده بعد از مجموعه‌های مانکن و ملکه گدایان در نمایش خانگی است که در 20 قسمت آماده شده است؛ عقرب عاشق دومین همکاری مشترک محمدرضا فروتن و حسین سهیلی زاده پس از سریال نمایش خانگی «مانکن» است؛ این فیلم ایرانی جدید، اولین تجربه تهیه‌کنندگی سید رضا محقق در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود؛ همچنین حسین سهیلی زاده و آرمان درویش نیز دومین همکاری خود را پس از سریال ملکه گدایان در «عقرب عاشق» تجربه می‌کنند؛ جالب است بدانید تصویربرداری این مجموعه در تهران و شهرهای شرقی کشور انجام شده و بخش دیگری از کار هم به سمت فضای ویژوال افکت پیش می‌رود.

بازیگران سریال عقرب عاشق چه کسانی هستند؟

سریال عقرب عاشق به تهیه کنندگی رضا محقق و کارگردانی سهیلی زاده که قرار است به زودی در اواخر تابستان 1401 وارد شبکه نمایش خانگی شود این روزها در حال فیلمبرداری آخرین سکانس های خود می باشد ،بازیگر نقش اول سریال عقرب عاشق سهیلی زاده را محمدرضا فروتن ایفا می کند ،این دومین همکاری این دو هنرمند در شبکه نمایش خانگی با هم می باشد تا پیش از این محمدرضا فروتن نیز در سریال مانکن با سهیلی زاده نیز همکاری داشت که توانست موفقیت های خوبی را در شبکه نمایش خانگی به دست آورد و سهیلی زاده تصمیم گرفت بار دیگر با توجه به موفقیت سریال مانکن از سوپر ستار دهه 80 سینمای ایران در سریال جدید خود استفاده نماید.فروتن با بازی در سریال عقرب عاشق سومین تجربه همکاری خود با سهیلی زاده را رقم خواهد.

همچنین در کنار محمد رضا فروتن هنرمندان دیگری همچون متین ستوده، رضا هبودی، علی صلاحی، سمیرا حسینی، رضا فیاضی، مهران رنج‌ بر، رویا جاویدنیا، شیدا یوسفی، هدایت الله سجادی، رضا پژوهی، خاطره جهانگیری، پارسا صحرایی، هادی الیاس، (با حضور) آتنه فقیه نصیری و حسین پاکدل، شقایق فراهانی به هنرنمایی پرداخته اند.

موضوع و داستان سریال عقرب عاشق

ژانر تازه ‌ترین اثر حسین سهیلی زاده اقتباسی از رمانی به نام عقرب و پروانه است؛ اما تاکنون اطلاعاتی درباره محوریت کلی داستان «سریال عقرب عاشق» رسانه ای نشده است.

این مقاله را هم بخوانید :   بررسی کامل لوازم برقی پرکاربرد در خانه و منزل

زمان پخش سریال عقرب عاشق و تاریخ پخش

سریال عقرب عاشق کی پخش میشود؟

  • تا بدین لحظه هیچ گونه اخباری مبنی بر تاریخ و زمان پخش سریال عقرب عاشق حسین سهیلی زاده در شبکه نمایش خانگی رسانه ای نشده است. لذا پیشنهاد می‌کنم که این صفحه را به بوکمارک خود اضافه کنید تا دسترسی آسانتری به دانلود سریال عقرب عاشق و همچنین حواشی این سریال داشته باشید.

سریال عقرب عاشق چند قسمت است؟

رضا محقق تهیه کننده سینما در گفتگو با رخشاره، گفت: سریال عقرب عاشق حسین سهیلی زاده در 20 قسمت 50 دقیقه ای و یک فصل تولید و پخش می شود.

محمدرضا فروتن در سریال عقرب عاشق

محمدرضا فروتن پس از تجربه ناموفق «مانکن» و شکست «جزیره»، برای سومین بار، با حضور در «عقرب عاشق»، بازی در سریال نمایش خانگی را تجربه می‌کند.

او حالا در شرایطی که دو تجربه ناموفق در نمایش خانگی داشته، یک انتخاب پرریسک دیگر را پشت سر گذاشته و پیشنهاد بازی در سریال جدیدی به نام «عقرب عاشق» را پذیرفته که ژانر آن درام تخیلی است. او این روزها مشغول بازی در این سریال است و برای دومین بار با حسین سهیلی‌زاده همکاری می‌ کند.

اکنون بیشتر از هر زمان دیگری مهم است که این ستاره محبوب قدیمی بتواند با یک انتخاب خوب، دوباره توانایی‌اش را در بازیگری نشان بدهد و با حضور پرسروصدا، خاطره تجربه‌های ناکام پیشین را در ذهن مخاطب کمرنگ کند.

معرفی سریال عقرب عاشق

حلقه آتش را خواب دیده است عقرب عاشق! «عقرب عاشق» سومین سریالی است که حسین سهیلی زاده پس از «مانکن» و «ملکه گدایان» برای پخش در شبکه نمایش خانگی ساخته است. رضا محقق تهیه‌ کننده سینما در همکاری با حسین سهیلی‌ زاده ساخت سریال «عقرب عاشق» را آغاز می‌ کند. این سریال برای پخش از یکی از شبکه‌ های نمایش خانگی آماده می‌ شود و 20 قسمت دارد.

قصه این سریال روایت‌گر داستانی است که تا این لحظه در شبکه نمایش خانگی نبوده و قرار است کار متفاوتی از نظر فرم و محتوا تولید شود.

ژانر این سریال در گروه فیلم‌های ژانر تخیلی قرار می‌گیرد و در کنار آن سریالی عاشقانه و اجتماعی است که به بسیاری از معضلات اجتماعی جامعه می‌پردازد. بخشی از فیلمبرداری این پروژه خارج از تهران و در شهرهای شرقی ایران است، بخش دیگری از فیلمبرداری در سطح شهر تهران و اطراف آن و بخش دیگری از کار هم به سمت فضای ویژوال افکت پیش می‌رود.

خلاصهٔ داستان

با توجه به اینکه هنوز اطلاعات کاملی از این سریال توسط تیم روابط عمومی این سریال منتشر نشده است تنها یک خلاصه داستان از این سریال موجود است که داستان سریال ایرانی عقرب عاشق را به اینصورت روایت می کند:بهداد می میرد. او را در سردخانه می گذارند. همه چیز برای او و اطرافیانش تمام می شود. مدتی بعد او سر حال و سر زنده در خیابان های تهران به دنبال خون می گردد، خونی برای عقرب…

منبع:  فیلم اسکای https://filmsky.ir/