عمومی

ذهنیت دندانپزشک آینده چگونه دانشجویان دندانپزشکی درباره فناوری ها و مواد یاد می گیرند

 

 

ذهنیت دندانپزشک آینده: چگونه دانشجویان دندانپزشکی درباره فناوری ها و مواد یاد می گیرند

هنگامی که از تمرین بالینی به کار در صنعت دندانپزشکی و سپس آموزش دندانپزشکی گذر کردم، متوجه شدم چندین ضرب المثل به طور کلی در میان تولید کنندگان و توزیع کنندگان دندانپزشکی پذیرفته شده است. . این مقاله به ارتباط فناوری‌ها، محصولات و موادی می‌پردازد که دانش‌آموزان دندان‌پزشکی در مدرسه با آن‌ها مواجه می‌شوند و چگونه آنها پس از فارغ‌التحصیلی به همان محصولات نگاه می‌کنند. سلفی با دندان های بهتر

وقتی صحبت از فروش دانشکده دندانپزشکی به میان می‌آید، چه فروش به مدرسه یا مستقیماً به دانش‌آموزان، بسیار رایج است که تولیدکنندگان می‌گویند: «اگر در مدرسه از آن استفاده کنند، پس از فارغ‌التحصیلی آن را می‌خرند». من فکر می کنم کمی حقیقت در آن وجود دارد، اما شاید امروز به اندازه سال های گذشته نباشد.

دانش‌آموزان امروزی نسبت به زمانی که من در دوران تاریکی دانش‌آموز بودم بسیار آگاه‌تر و باهوش‌تر هستند—متشکرم اینترنت. دانش‌آموزان امروزی بسیار بیشتر بر روی کارهایی که بعد از فارغ‌التحصیلی انجام خواهند داد، متمرکز هستند، برخلاف روزهای قدیمی که فقط به امید و دعا کردن روز فارغ‌التحصیلی فرا می‌رسد. انتخاب مواد و تکنیک‌ها برای استفاده در مدرسه عمدتاً بر اساس الزاماتی است که دانش‌آموزان برای فارغ‌التحصیلی باید به آن دست یابند.

آنها بدون شک نظرات خود را در مورد این فناوری ها خواهند داشت، اما نکته اصلی این است که دانش آموزان از آنچه در اختیار دارند برای رسیدن به خط پایان استفاده می کنند، حتی اگر از گزینه های دیگر آگاه باشند. آنها ممکن است فقط با یک محصول در تماس باشند زیرا می تواند به آنها کمک کند تا روی تکمیل الزامات آموزشی خود تمرکز کنند، اما شکی نیست که دانش آموزان در طول مسیر درباره محصولاتی که استفاده می کنند نظرات خود را ایجاد کنند.

با در نظر گرفتن این موضوع، برای برخی از تولیدکنندگان خوش پوش، عادی است که محصولات خود را به مدارس اهدا کنند. این می تواند از محصولات ارزان قیمت مانند آلژینات ها یا کامپوزیت ها تا دستگاه های اشعه ایکس با پرتوهای مخروطی شش شکل باشد. تولیدکنندگان می‌توانند در ارائه برند خود در مقابل دانشجویان و اساتید بسیار تهاجمی باشند، اما این در واقع می‌تواند یک شمشیر دولبه باشد، زیرا مزایای این قرار گرفتن در معرض خطراتی است. اگر آنها یک محصول عالی دارند که زندگی دانش آموزان را آسان تر می کند، احتمالاً مشتریانی را برای همیشه به دست آورده اند. اگر محصول دارای اشکالاتی است که دانش‌آموزان آن را مشکل‌ساز می‌دانند، احتمالاً کل کلاس با آن نظر موافق هستند.

این مقاله را هم بخوانید :   کولر صنعتی | هواساز | هواکش | کولرگلخانه | فن سانتریفیوژ | تصفیه هوا

علاوه بر این، بسیاری از دانش آموزان از خانواده هایی با سابقه دندانپزشکی می آیند. این دانش آموزان مطمئناً در مورد روش ها و مواد جایگزین مورد استفاده در خارج از مدرسه می دانند. اگر چیزی را بدانند که احساس می‌کنند بهتر عمل می‌کند، احتمالاً آن اطلاعات را با دانش‌آموزان به اشتراک می‌گذارند.

نمی‌خواهم از اهمیت فناوری‌ها، محصولات و موادی که دانشجویان دندان‌پزشکی نیز در معرض آن قرار می‌گیرند کم کنم. به عنوان یک مربی دندانپزشکی متوجه شده ام که دانش آموزان با آنچه می بینند بسیار آشنا شده اند. در حالی که آنها انبوهی از اطلاعات در مورد گزینه های دیگر در دسترس آنها از طریق اینترنت دارند، احساس می کنم آنها فقط کمی در مورد فناوری های جدیدی که در معرض آنها نیستند می دانند. این تعجب آور نیست، زیرا زندگی یک دانشجوی دندانپزشکی فضای کمی برای اطلاعات اضافی دارد.

دانشجویان دندانپزشکی امروزه عموماً بسیار باهوش هستند و روی گذراندن مدرسه متمرکز هستند. آنها مانند کامیون های ماک هستند که با سرعت در یک بزرگراه حرکت می کنند، و اگر سازنده بتواند چند تابلوی جاده ای نئونی را در طول مسیر قرار دهد، چه خوب یا چه بد، ممکن است توجه آنها جلب شود.

منبع: https://garch98.ir/سلفی-با-دندان-های-بهتر/