برگزیده

مزایای روان درمانی

از هر پنج بزرگسال امریکایی یک نفر وضعیت سلامت روانی دارد. تحقیقات نشان داده است که این شرایط سلامت روان می تواند به طور موثر درمان شود. به عنوان دانشمندان انگ اطراف سلامت روان را رد کرده اند, بیشتر مردم ارزش درمان مدرن اذعان کرده اند. اکنون شرکت های بیمه ملزم به پوشش و درمان شرایط بهداشت روان هستند. امریکایی ها بیش از هر زمان دیگری می توانند به مزایای واقعی درمان دسترسی پیدا کنند.

روان درمانی که به عنوان گفتار درمانی نیز شناخته می شود-به میلیون ها امریکایی کمک کرده است. گفتگوی درمانی می تواند به افراد کمک کند تا بر درد گذشته خود غلبه کرده و استراتژی های مقابله ای را برای اینده تدوین کنند. همچنین می تواند به فرد کمک کند اهداف خود را تعریف کند و روشن کند که چه کسی است و از زندگی چه می خواهد.

افراد در گفتگو درمانی حالات و رفتارهای خود را در مکانی امن کاوش می کنند. یک متخصص بهداشت روان ممکن است یک دیدگاه تازه در مورد یک موضوع فراهم کند. می توانند به مردم درک بهتری از احساسات خود بدهند. درمانگران همچنین می توانند مهارت های ارتباطی را برای انتقال این احساسات بیاموزند. درمان می تواند ترویج یک اعتماد به نفس روابط و چشم انداز در زندگی.

درمان می تواند به ویژه برای افرادی که نگرانی های زیر را دارند مفید باشد:

کمک به افسردگی

افسردگی یکی از شایع ترین شرایط بهداشت روان در جهان است. این چیزی فراتر از غم و اندوه در یک عقب نشینی یا یک دوره عزاداری پس از از دست دادن یکی از عزیزان است. این بدبختی مزمن است که مانع کیفیت زندگی فرد می شود. افسردگی اغلب شامل مشکلات خواب, تغییرات اشتها, و احساس گناه یا بی تفاوتی.

درمان می تواند به افراد مبتلا به این نشانه ها کمک کند. درمان روان درمانی برای افسردگی به اعتماد و حمایت عاطفی متکی است. یک درمانگر موثر فراهم می کند مردم راحت, محیط خصوصی به درمان. با هم علل و راه حل های بالقوه نگرانی های خود را بررسی می کنند. درمانگران به افراد افسرده کمک می کنند تا روش های جدیدی برای تفکر و واکنش ایجاد کنند. درمان می تواند به افراد اجازه دهد تا به عزیزان و فعالیت هایی که بیشتر به او اهمیت می دهند بازگردند.

در اینجا برخی از انواع افسردگی وجود دارد که متخصصان اغلب درمان می کنند:

اختلال افسردگی اساسی نشانه هایی دارد که به اندازه کافی شدید است که بر زندگی روزمره تاثیر می گذارد. این شایع ترین نوع افسردگی است.

اختلال عاطفی فصلی افراد را در ماه های سرد سال مبتلا می کند.

دیستیمیا که اختلال افسردگی مداوم نیز نامیده می شود حداقل دو سال طول می کشد. نشانه های خود را خفیف تر از کسانی که از اختلال افسردگی اساسی هستند.

کمک به اضطراب

اضطراب شایع ترین بیماری روانی است که در ایالات متحده دیده می شود. این تقریبا 18 درصد از جمعیت را تحت تاثیر قرار می دهد. تقریبا نیمی از افراد مبتلا به افسردگی نیز نوعی اضطراب را تجربه می کنند.

اضطراب با استرس گاه به گاه همه افراد متفاوت است. اضطراب بالینی یک علامت مزمن مداوم است. افراد مبتلا به اضطراب خود را در لبه بیشتر از زمان پیدا کنید. ممکن است انتظار داشته باشند که اتفاق بدی رخ دهد حتی اگر شواهدی برای این ترس وجود نداشته باشد. این حالت به راحتی می تواند عوارض اجتماعی ایجاد کند. برخی با اضطراب برای کنترل احساسات تلاش می کنند. می توانند بیش از حد خود هوشیار یا اجتنابی شوند.

 

روان درمانی می تواند به افراد مبتلا به اضطراب کمک کند تا قطب نما خود را در زندگی بازیابی کنند. فرد می تواند با شناسایی علل زمینه ای زمینه احساسات خود را فراهم کند. به جای اینکه از ترس فلج شوند میتوانند احساساتشان را درک کنند و بپذیرند و به سمت اهدافشان پیشرفت واقعی داشته باشند.

این مقاله را هم بخوانید :   بلوک سبک

اضطراب مانند افسردگی می تواند به اشکال مختلفی از جمله:

اضطراب عمومی با اضطراب مداوم و شدید مشخص می شود. نگرانی ها اغلب با نگرانی نامتناسب به نظر می رسند.

اضطراب اجتماعی شامل سطح بالایی از استرس در محیط های اجتماعی است. این می تواند روابط را جلوگیری کرده و انزوا را تشویق کند.

ترس غیر معمول و شدید ترس از یک محیط وضعیت یا شی هستند. افراد مبتلا به فوبیا برای جلوگیری از عوامل محرک خود از راه خود خارج می شوند.

توهین انتخابی هراسی اجتماعی است که بیشتر در کودکان دیده می شود. کودکان مبتلا به توهین انتخابی توانایی صحبت کردن دارند. با این وجود صحبت کردن در موقعیت های اجتماعی خارج از خانه دشوار است.

کمک به وسواس / اجبار

وسواس فکری اجباری مداوم و ناخواسته است. معمولا وسواس بر روی یک موضوع یا هدف خاص تثبیت می شود. اجبار رفتارهای مکرر و غیر منطقی است که افراد احساس می کنند باید انجام دهند. افراد اغلب برای از بین بردن استرس ناشی از وسواس خود اجباری انجام می دهند.

یک متخصص بهداشت روان به افراد مبتلا به این شرایط کمک می کند تا رفتارهای خود را به طور عینی بررسی کنند. این الگوهای فکری منفی یک فرد را نشان می دهد و جایگزین های مولد برای اجبارها را پیشنهاد می دهد. با کمک افراد می توانند چرخه پریشانی خود را بشکنند.

شرایط وسواسی و اجباری که توسط متخصصان بهداشت روان درمان می شود عبارتند از:

اختلال وسواس فکری عملی شامل تشریفات تکراری است. افراد مبتلا به وسواس در صورت عدم انجام این مراسم اضطراب شدیدی را تجربه می کنند.

بدشکلی بدن باعث می شود افراد بر نقص های درک شده در ظاهر فیزیکی خود تثبیت شوند.

احتکار شامل جمع کردن مقدار زیادی اشیا است. درهم و برهمی طول می کشد تا فضای نامتناسب در خانه و کیفیت زندگی تاثیر می گذارد.

تریکوتیلومانیا افراد را مجبور می کند موهای خود را بیرون بکشند.

کلپتومانیا به اجبار به سرقت اشاره دارد.

کمک به روابط

 

روان درمانی همچنین می تواند به افراد در بهبود روابط خود کمک کند. متخصصان بهداشت روان بر کمک به مردم برای باز کردن خطوط ارتباطی با یکدیگر تمرکز می کنند. افراد از این روش درمانی برای دستیابی به چشم انداز در مورد مشکلات رابطه ای که ایجاد می شود استفاده می کنند. همچنین وقتی می دانند مشکل در افق است می توانند از درمان به طور پیشگیرانه استفاده کنند.

در میان انواع درمان برای روابط معمولا به دنبال:

خانواده درمانی می تواند زوج ها و کودکان را درگیر کند. هدف کلی این است که روابط پرورش را بهبود بخشد.

مشاوره ازدواج بر رابطه همسر بین دو شریک متمرکز است. هدف این است که برای حل و فصل درگیری و تقویت پیوند یک زن و شوهر.

شما سزاوار حمایت هستید

روان درمانی می تواند به افراد کمک کند تا با طیف گسترده ای از تجربیات کنار بیایند. چه بخواهید اهداف زندگی را تعیین کنید و چه روابط سالم برقرار کنید هرکسی می تواند از مزایای درمان بهره مند شود. شما لازم نیست که در یک بحران ناتوان کننده برای دریافت پشتیبانی.

اگر افراد در مورد سلامت روانی خود فعال باشند می توانند از بروز نگرانی های خود در یک مشکل بزرگتر جلوگیری کنند. درمان می تواند باعث تسکین علایم و بازگرداندن کیفیت زندگی فرد شود. این می تواند به مردم کمک کند یاد بگیرند که چگونه دوباره خودشان باشند.

همه چالش های عاطفی دارند. در امریکا امروز راه حل برای مردم بیشتر از همیشه در دسترس هستند. هیچ کس نیاز به تنهایی رنج می برند.