برگزیده

طراحی و ساخت اپلیکیشن خدماتی

با توجه به استفاده روزافزون از گوشی های هوشمند، وجود اپلیکیشن های موبایل باعث شده است که این رقابت بین کسب و کارها بیشتر شود. طبق آمار گوگل ، افراد برای جستجو کردن مطالب خود از طریق موبایل بجای جستجوی سنتی از طریق کامپیوتر ها رو به افزایش است ، از اینرو گوشی های هوشمند جایگزین خوبی برای افراد می باشددر نتیجه، تجارت از طریق تلفن همراه رو به رشد است. و کسب و کارها، بزرگ و کوچک، به دنبال آن بودند.

امروزه نقشی که موبایل ها و اسمارت فون ها در زندگی مردم ایفا می کنند بر کسی پوشیده نیست. و طراحی اپلیکیشن موبایل برای کسب و کارها امروزه امری ضروری و مهم تلقی می شود. اپلیکیشن های موبایل به عنوان یکی از اهداف اصلی برای کسب و کار آنلاین تبدیل شده و داشتن یک نرم افزار موبایل برای هر کسب و کار  یک امر ضروری به نظر می رسد.

ضمن اینکه اپلیکیشن های موبایل در مقایسه با استفاده از مرورگرهای موبایل بیشتر مورد توجه کاربران قرار گرفته اند.اگر سری به کافه بازار ، گوگل پلی استور (GOOGLE PLAY STORE) یا اپ استور (APP STORE) یا سایر منابعی که امکان دانلود اپلیکیشن های موبایل را فراهم می‌کنند بزنید، متوجه خواهید شد که تعداد و تنوع برنامه های موبایلی چقدر افزایش یافته است.

اپلیکیشن های موبایل به شیوه های مختلفی می‌توانند نیاز های کاربران را برطرف کنند و از سوی دیگر برای توسعه دهنده خود درآمدزایی داشته باشند.

اپلیکیشن خدماتی، طراحی سیستم خدمات به منظور بهبود رابطه بین کاربران و مدیران مشاغل و تأمین نیازهای خدمات کاربران است. ایجاد یک برنامه خدماتی باعث بهبود تجارت، تسهیل دسترسی کاربر به خدمات و کاهش نیازهای مشتری می‌شود.

برنامه‌های کاربردی فروشگاه به صورت یکپارچه با فروشگاه آنلاین طراحی و اجرا می‌شوند و نیازی به بروزرسانی و مدیریت مستقل ندارند.

برای ساخت اپلیکیشن خدماتی باید این موارد را در نظر بگیرید :

مزایای ساخت اپلیکیشن خدماتی

نوآوری

اپلیکیشن های خدماتی مدیریت بهینه برنامه‌ها را تضمین می‌کند، به تیم‌های توسعه دهنده برنامه اجازه می‌دهد تا زمان بیشتری را صرف نوآوری‌های جدید کنند، به آنها اجازه می‌دهد تصمیمات مهم تجاری را بگیرند و پشتیبانی را سریعتر و کارآمدتر ارائه دهند. همچنین موانع بین تیم‌ها از طریق کار تیمی، ایده‌های جدید همکاری و جریان روان اطلاعات از بین می‌رود.

تداوم تجارت

اپ های خدماتی، خطر خرابی IT و سایر اشکال خرابی را برای مشاغل و مشتریان شما کاهش می‌دهند. تیم طراحی اَپمون همچنین از بهترین روش‌ها استفاده می‌کند که به افزایش کارایی بیشتر هنگام توسعه و پیاده سازی سیستم کمک می‌کند. همه اینها باعث می‌شود که شرکت شما همچنان روی تجارت اصلی شما متمرکز باشد.

بهبود تجربه کاربری

برنامه‌های با کیفیت بالاتر نه تنها منجر به تجربه کاربری بهتر، بلکه تعاملات تجاری مولدتر با کاربران داخلی و خارجی نیز می‌شوند. در نتیجه کیفیت بهبود می‌یابد و محصولات قابل تحویل نیازها و انتظارات ذینفعان را برآورده می‌کند.

صرفه جویی در زمان

یکی از اصلی‌ترین مزایای طراحی اپلیکیشن خدماتی صرفه جویی در زمان است. با طراحی اپلیکیشن های خدماتی مشتری به جای اتلاف وقت برای رفتن به فروشگاه و بازار، خدمات موردنیاز خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهد.

بدست آوردن مشتریان وفادار

با ارائه خدمات با کیفیت به صورت آنلاین و هر آن چیزی را که مشتری می‌خواهد، مشتری خود را راضی خواهید کرد و در نتیجه مشتریانی وفادار خواهید داشت. بنابراین، گستره مشتریان خود را افزایش می‌دهید.

مزایای داشتن اپلیکیشن موبایل برای کسب و کارتان در یک نگاه

سبقت از رقبا: با قرار دادن کسب و کارتان بر روی گوشی همراه مشتری، از رقبایتان متمایز می شوید.

ارتباط مداوم با مشتری: اپلیکیشن کسب و کار شما همیشه نام شما را به مشتری یادآوری می کند.

کاهش شدید هزینه تبلیغات: هزینه تبلیغات و چاپ کاتالوگ حذف شده و کاتالوگ دیجیتال شما بر روی موبایل مشتری قرار می گیرد.

ارتقا تصویر برند شما: اپلیکیشن  کسب و کار شما نشانگر به روز بودن و جذب مشتری های امروزی است.

به روز رسانی: مشتریان هر لحظه لیست به روز محصولات و خدمات شما را می بینند و از جدیدترین اخبار شما مطلع می شوند.

افزایش فروش: اپلیکیشن کسب و کار، مشتریان شما را به مبلغین کسب و کار شما تبدیل می کند.

تماس با ما: افزایش ارتباط با مشتری از طریق نمایش اطلاعات تماس