عمومی

مبل در فروشگاه دکورانیک ارزان شد!

هم اکنون سایت دکورانیک و آف دکور که در زمینه فروش مبل به صورت آنلاین فعالیت میکنند این روزها تولید کنندگان مبل قیمت های خود را کاهش دادند و برخی تخفیفات ویژه ای گذاشتند که در ادامه میپردازیم.

به گزارش بازار، همچنین دانستن انواع مدل های مبل و روش خرید مبل، یکی از دغدغه مهم افراد به خصوص خانم‌ها برای خرید و یا تغییر مبلمان خانه است؛ به همین دلیل در ابتدا به معرفی دسته‌بندی این محصولات پرداخته و در ادامه انواع مبلمان را به شما معرفی می‌کنیم؛ همچنین خواهیم گفت چگونه می‌توان به خرید انواع مدل‌های مبل پرداخت.

مبلمان یک کالای ضروری هر خانه است مبل از سایت دکورانیک و آف دکور با قیمت پایینتر از بازار انجام میشود. هم اکنون میتوانید مبلمان خانه را با قیمت پایین و تخفیف های ویژه از این دو سایت تهیه کنید.

دسته بندی مبل و تاثیر آن روی قیمت

به طورکلی مبلمان‌ها به سه دسته؛ مبل راحتی، استیل و کلاسیک تقسیم می‌شوند.

مبل‌های کلاسیک بیشتر مورد نظر افرادی است که از نقش و نگارهای خاص این مبلمان‌ها که با دست طراحی شده قرار می‌گیرد و مبلمان‌های استیل با منبت‌کاری‌های انجام شده بر روی آن، بیشتر مورد پسند خانه‌های بزرگ و پر زرق و برق است.

مبل‌های راحتی بیشتر برای رفع خستگی‌های روزانه افرادمورد استفاده قرار می‌گیرد.

معرفی انواع مدل های مبل

از مدل های پراستفاده‌ای که برای مبل‌ها وجود دارد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مبل چسترفیلد

این نوع مبل‌ها به دلیل طرح زیبا و خاصی که دارند در گروه مبل‌های لوکس به حساب می‌آیند و مناسب برای کتابخانه، اتاق‌نشیمن و اتاق مطالعه می‌باشد.

این مقاله را هم بخوانید :   معرفی برخی وسایل آزمایشگاهی و کاربردشان

در ساخت مبل‌های چستر فیلد لمسه‌کوبی بکار رفته است؛ یعنی در پشت و کف کار از فرورفتگی‌هایی در داخل پارچه یا چرم استفاده شده است.

https://b2n.ir/e28959

https://zaya.io/478rb

https://zzb.bz/yKmcW