عمومی

نکات مهمی که برای خرید نردبان و قفسه باید حتما در نظر بگیریم

نردبان یکی از وسایل بسیار مهم در خانه، محل کار و یا صنعت است. از این وسیله برای دسترسی به مناطق ارتفاع بالا استفاده می‌شود. انسان‌ها بر روی این وسیله می‌ایستند به همین دلیل انتخاب بهترین مارک نردبان کار بسیار مهمی است. اگر شما نتوانید بهترین مارک نردبان آلومینیومی یا بهترین مارک نردبان تاشو را انتخاب کنید، احتمال قوی در آینده استفاده از این ابزار با مشکلاتی رو به رو خواهید شد. مشکلاتی چون عدم وجود مقاومت بالا در برابر وزن سنگین، وزن بالای نردبان، خرابی یراق آلات وغیره.

بهترین مارک نردبان خانگی

انتخاب بهترین مارک نردبان خانگی در بین برندهای متنوع در بازار کار بسیار سختی است. اما به کمک این مقاله میتوانید بهترین مارک نردبان مورد نظر خود را انتخاب کنید. در انتخاب یک نردبان مناسب منزل باید به نکات مختلفی اشاره کرد. اولین مسئله ایمنی کافی و جنس مقاوم این وسیله است. اگر نردبان از جنس مناسب ساخته نشده باشد، احتمالا در هنگام بالا رفتن از آن بدنه‌اش می‌شکند و آنگاه شئ یا انسان از بالای آن سقوط خواهد کرد. مورد دیگر انتخاب یراق آلات مناسب است. شما باید نردبانی را انتخاب کنید که از نظر جنس یراق آلات در وضعیت بسیار مناسبی باشد. بست‌ها و نگه‌‍دارنده‌های پلکان نردبان همگی در وضعیت بسیار خوبی باید باشند.

اما یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید بهترین مارک نردبان خانگی باید به آن بسیار توجه نمایید، وزن سبک نربان است. وقتی اسم خانگی بر روی یک وسیله قرار میگیرد، یعنی این وسیله بیشتر مورد استفاده بانوان محترم خانه‌دار است. به همین دلیل این وسیله باید بلحاظ وزنی در وضعیت بسیار مناسبی باشد. جنس نردبان خانگی باید به شکلی باشد که وزن نردبان سنگین نباشد تا کدبانوی منزل توانایی حمل آن را داشته باشد. تاشو بودن نیز از دیگر ویژگی‌های نردبان خانگی است. به همین دلیل شما باید به دنبال بهترین مارک نردبان تاشو باشید.

همانطور که همگی می دانیم ، نردبان وسیله ایست جهت دستیابی به ارتفاعات زیاد. نوعی ابزار که در کارهای اجرایی از آن استفاده می شود. اما این وسیله از مواد مختلفی ساخته می شود. آهن ، چوب ، طناب و از همه بهتر و مهمتر آلومینیوم !! سه مورد اول خیلی مناسب و کاربردی نیستند. اما آلومینیوم گزینه ای عالی برای این منظورست.

از لحاظ کاربردی و طراحی ، 3 مدل یا 3 تیپ نردبان داریم : نردبان خانگی ، نردبان تاشو و نردبان مخابراتی. هر 3 مورد بسیار محبوب و کاربردی هستند. اما موضوع بحث در اینجا نردبان تاشو است.

خرید نردبان و قفسه

نردبان تاشو

نردبان تاشو محصولی است کارآمد و متناسب با نیاز امروز زندگی شهری. تولید شده نه از چوب یا طناب ، بلکه از آلومینیوم آلیاژی 6063 فابریک و نو . آلیاژی بسیار مقاوم و سبک.

از نظر شکل ظاهری ، یک نردبان تاشو آلومینیومی متشکل از 2 و یا 4 عدد نردبان آلومینیومی می باشد که بوسیله لولا بهم متصل شده اند. لولاها فولادی و بسیار مقاوم هستند و در حالتهای مختلف انسجام و یکپارچگی نردبان را حفظ می کنند. پس قابل شدن نیستند.

نردبان تاشو به نامهایی دیگر از جمله نردبان جمع شو ، نردبان جمع شونده یا نردبان مفصلی نیز شناخته می شود. کاربران البته ، بر حسب مورد استفاده نامهای مختلفی را در وصف آن بکار می برند. از نظر ارتفاع ، این محصول بین 1 تا 5/5 متر ارتفاع دارد البته در حالت هشتی شکل.

ضمن اینکه اساسا این محصول برای کار در خالت هشتی طراحی شده است. در حالت یکسره که به دیوار تکیه داده می شود خیلی مناسب کار نیست و امکان شکستن لولاها وجود دارد. لطفا در هنگام خرید نردبان به این نکته توجه داشته باشید.

لیست قیمت نردبان تاشو

نردبان از جمله وسایلی است که چه در داخل خانه و چه در خارج از آن کاربرد دارد. زمانی که می‌ خواهیم از ارتفاعی بالا برویم باید از این وسیله استفاده کنیم. هنگام خانه ‌تکانی معمولا برای تمیز کردن شیشه ‌ها، سقف خانه، دیوارها و یا برای باز کردن پرده به چنین وسیله‌ای نیاز داریم.

در خارج از منزل نیز برای جوشکاری، رنگ‌کاری و نقاشی ساختمان و یا قرار دادن وسایل در قفسه‌ های فروشگاه از این وسیله استفاده می‌ شود. کاربرد نردبان فراتر از این حرف‌ هاست و با ذکر تنها چند مثال نمی‌ توان آن را پوشش داد.

بهترین وسیله برای خانه تکانی

نردبان در مدل ‌ها و انواع مختلفی ساخته می‌شود و شما با توجه به اینکه چه کاری می‌ خواهید انجام دهید، می‌ توانید مناسب ‌ترین مدل را انتخاب و خریداری کنید. وجود این وسیله در هر خانه‌ ای لازم است. چرا که به هر حال روزی به آن نیاز پیدا خواهید کرد. به این فکر کنید که آیا خانه ‌تکانی بدون نردبان ممکن است؟

این مقاله را هم بخوانید :   آزمون پرومتریک چیست؟ هرآنچه در مورد آزمون پرومتریک باید بدانید

مدل ‌هایی که در گذشته وجود داشتند بسیار سنگین ‌تر از نمونه ‌های فعلی بودند. به همین دلیل جابجایی آن‌ ها بسیار دشوار بود. اما اکنون به این قضیه بیشتر توجه شده و نردبان ‌هایی با وزن سبک‌ تر ساخته می‌ شود. به این ترتیب می‌ توانید به آسانی و در هر کجا که لازم بود از این وسیله استفاده کنید.

بسیار تاکید کردیم که به کاربری این وسیله باید توجه کنید. طبیعی است که مدل ‌های خانگی برای استفاده در صنایع پیشرفته قابل استفاده نیستند. و یا برعکس اصلا از لحاظ اقتصادی به صرفه نیست که بخواهید مدل ‌های صنعتی را برای مصارف خانگی تهیه کنید. چرا که می ‌توان به راحتی و با پرداخت کمترین هزینه مدلی را خرید که پاسخگوی امور خانگی باشد.

هنگام خرید نردبان باید به چه نکاتی دقت کنیم؟

پیش از خرید هر وسیله ‌ای باید در مورد آن تحقیق کرد. در غیر این ‌صورت فرایند خرید کاری بسیار دشوار خواهد بود و در نهایت نتیجه مطلوبی نیز حاصل نخواهد شد. در خرید نردبان نیز باید همین شیوه را در پیش گرفت و به نکاتی توجه کرد که این وسیله را کاربردی ‌تر می ‌کند.

نردبان صنعتی، خانگی و ویژه سه نوع این محصول هستند که با توجه به کاربری دسته ‌بندی شده‌اند. مدل ‌های خانگی علاوه بر این‌که وزن کمی دارند و به آسانی قابل جابجایی هستند، قیمت مناسبی نیز دارند و نیازی نیست که پول زیادی را برای خرید آن ‌ها بپردازید.

پس از کاربری باید به این نکته توجه کنید که نردبان تا چه وزنی را می ‌تواند تحمل کند. معمولا این وسیله از 91 تا 140 کیلوگرم را می ‌تواند تحمل کند.

مورد بعدی ارتفاع است. نردبان ‌ها در ارتفاع‌ های مختلفی تولید می ‌شوند. یعنی اگر می‌ خواهید در جایی که سقف بلندی دارد از این وسیله استفاده کنید، باید از مدل‌ هایی استفاده کنید که بتواند شما را به آن ارتفاع برساند.

این وسیله معمولا از جنس آهن یا آلومینیوم ساخته می‌شود. برخی از انواع مدل ‌های آن دو طرفه هستند. همچنین برخی مدل‌ ها قابلیت جدا شدن دارند و دو یا سه تکه هستند. به این ترتیب می ‌توان قطعات را از هم جدا کرد و زمانی که نیاز باشد به صورت یک ‌تکه از آن استفاده کرد. نردبان‌ های تاشو این اجازه را به شما می‌ دهند که بتوانید در حالت ‌های مختلفی از آن استفاده کنید.

 

مزیت اصلی قفسه فلزی دارا بودن ابعاد و طراحی متنوع جهت استفاده در قفسه‌بندی انبارها و سازمان‌دهی کالاهای مورداستفاده، و دسترسی آسان به کلیه طبقات قفسه‌ بندی شده است که این روند در تسریع دسترسی و لجستیک کالاها و مواد کمک بسزایی می ماید.

همچنین قفسه‌های فلزی برای استفاده حداکثری از فضا به‌صورت افقی و عمودی و امکان گذاشت و برداشت بار به‌صورت دستی، و یا ماشینی از تمامی طبقات دارای قابلیت کاهش و افزایش، جابجایی و انتقال سیستم قفسه‌ بندی از نقطه‌ای به نقطه دیگر امکان‌پذیر است.

از انواع قفسه‌ بندی فلزی می‌توان به:
مشبک پیچ و مهره ای
پالت راک
راک کفپوشدار سنگین (بالکی راک)
کفپوشدار سبک (لانگ اسپن)
خود راهرو (درایوین)
بازویی (کانتی لور)
دفتری (ایزی رکت)
قفسه‌ فروشگاهی
بایگانی متحرک
بالکن بندی با پایه راک
نیم‌طبقه مزنین و سایر موارد نام برد.
مثالی از قابلیت قفسه های فلزی:
برای مثال در یک بررسی کلی قفسه‌بندی نیم‌طبقه مزنین یا بالکن بندی با پایه راک امکان افزایش سطح ذخیره‌سازی را تا حداقل 150% فراهم می‌آورد و انواع قفسه‌ بندی‌های مذکور در ارتفاع بالا امکان افزایش چشمگیر ظرفیت را دارا هستند.

بدیهی است استفاده از قفسه‌ بندی فلزی در انبارها، ضمن صرفه‌جویی در هزینه و زمان و بالا بردن بازدهی انبار به‌نوعی سرمایه‌گذاری نیز تلقی می شود.

لیست قیمت قفسه