برگزیده

نرم افزار ساخت تیزر تبلیغاتی (+مزایا +قابلیت ها) گرافیستار

 

نرم افزار ساخت تیزر تبلیغاتی (+مزایا +قابلیت ها) گرافیستار

بقای یک کسب و کار در سال 2022 بدون ویدئو سخت است. محتوای ویدیویی نه تنها از نظر تعامل، بلکه برای بازگشت سرمایه نیز بسیار خوب عمل می کند. بر اساس آمار بازاریابی ویدئویی Wyzowl در سال 2020، 89 درصد از بازاریابان ویدیویی گفتند که ویدیو بالاترین بازگشت سرمایه را به آنها می دهد، 80 درصد گزارش کردند که ویدیوها فروش را افزایش می دهند، 83 درصد گفتند که ویدیوها به آنها در ایجاد سرنخ کمک می کند، و 87 درصد گفتند که ویدیوها باعث افزایش ترافیک به آنها شده است.

مصرف کنندگان عاشق دیدن ویدیوها هستند و این نوع محتوای مورد علاقه آنهاست. مردم بیشتر از هر نوع محتوای دیگری می خواهند در آینده محتوای ویدیویی بیشتری ببینند. در نظرسنجی از بیش از 3000 مصرف‌کننده، 53 درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که می‌خواهند محتوای ویدیویی بیشتری در آینده ببینند و 54 درصد از مصرف‌کنندگان گفتند که می‌خواهند آموزش تیزر سازی بیشتری از کسب‌وکار مورد علاقه‌شان ببینند. شما نمی‌توانید بدون آن ادامه دهید. ویدیوها، مطمئناً و برای ایجاد ویدیو برای کسب و کار خود، به بهترین ابزار سازنده ویدیو نیاز دارید. یک ویدیوی ضعیف ضبط شده یا ویرایش شده تصویر برند شما را مخدوش می کند و توصیه نمی شود. یک سازنده ویدیوی تبلیغاتی کار بسیار خوبی برای ساختن ویدیوهای تبلیغاتی برای وب سایت، وبلاگ و رسانه های اجتماعی شما انجام می دهد. مطمئن نیستید که سازنده ویدیوی تبلیغاتی مناسب برای شرکت شما چیست؟ لیست زیر از بهترین سازندگان ویدیوهای تبلیغاتی برای سال 2022 را بررسی کنید. در بین بهترین سایت های آموزش برنامه های گرافیک و تدوین می توان به فرادرس، سریع آسان، گرافیستار، فرانش، موشن کده و دانشجویار اشاره کرد.

از بهترین سازندگان ویدیوهای تبلیغاتی برای سال 2022:

1. انیموتو

Animoto یک سازنده ویدیو با استفاده آسان برای مشاغل است. می توانید از آن برای ایجاد چندین نوع ویدیو از جمله ویدیوهای تبلیغاتی برای کسب و کار خود استفاده کنید. این یک کتابخانه غول پیکر از تصاویر، عکس ها، کلیپ های ویدئویی، موسیقی، قالب ها و فونت دارد. این منابع به شما کمک می کند تا هر نوع ویدیوی تبلیغاتی را برای کسب و کار خود ایجاد کنید.

این یک سازنده ویدیو با کشیدن و رها کردن دارد که می توانید در چند دقیقه یک ویدیوی خیره کننده ایجاد کنید. یک الگوی استوری‌بورد انتخاب کنید، ویدیوی خود را آپلود کنید، آن را شخصی‌سازی کنید، تصاویر، موسیقی و سایر مطالب را از کتابخانه اضافه کنید و آن را تولید کنید. می توانید آن را دانلود کرده و با یک کلیک در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

Animoto یک ابزار مقرون به صرفه است که دارای نسخه رایگان است. طرح شخصی از 5 دلار در ماه با لوگوی Animoto در انتهای ویدیو شروع می شود. قیمت طرح حرفه ای 33 دلار در ماه بدون نام تجاری Animoto است.

2. ویوند

آیا علاقه مند به ایجاد ویدیوهای تبلیغاتی متحرک برای کسب و کار خود هستید؟ اگر چنین است، Vyond ابزار سازنده ویدیو مناسب برای شما است. می‌توانید از آن برای ایجاد طیف گسترده‌ای از ویدیوهای تبلیغاتی مانند ویدیوهای توضیح‌دهنده، آموزش‌ها، ویدیوهای آموزشی و غیره استفاده کنید.

الگوها با داشبورد سازنده ویدیوی ساده آن، ایجاد فوری یک ویدیو را آسان می کنند. همگام سازی واقعی لب واقعاً عالی است که ویدیوها را حرفه ای می کند. قیمت اولیه 89 دلار در ماه است که به شما امکان دسترسی به اکثر ویژگی های سازنده ویدیو Vyond را می دهد.

3. پاوتون

Powtoon یکی از بهترین ابزارهای سازنده ویدیوی توضیح دهنده موجود است. این بهترین کار را برای ایجاد ویدیوهای توضیحی برای به اشتراک گذاشتن داستان برند خود با مخاطبان خود دارد تا آن را به یاد ماندنی کند. نه فقط یک داستان برند، بلکه می توانید از ویدیوهای توضیح دهنده برای تبلیغ محصولات خود استفاده کنید.

داشبورد Powtoon ساده و سرراست و بدون هیچ مشکلی است. می توانید الگوهایی را از دسته بازاریابی برای یک ویدیوی توضیحی، ویدیوی محصول یا تبلیغات ویدیویی انتخاب کنید. قالب را ویرایش کنید، آن را بهینه سازی کنید، دارایی ها را از کتابخانه آن اضافه کنید، ویدیوی خود را ذخیره کنید و آن را به صورت MP4 دانلود کنید. یکی از بهترین ویژگی های Powtoon فیلم با کیفیت فول اچ دی آن برای تمامی پلن های پولی است.

این مقاله را هم بخوانید :   سایت چطوریه : مرجع اشتراک گذاری نظرات

با یک طرح رایگان با دسترسی محدود و نام تجاری Powtoon ارائه می شود. برنامه های پولی از 19 دلار در ماه شروع می شود و اگر می خواهید به کل کتابخانه دارایی آن دسترسی داشته باشید، باید به برنامه Pro+ (59 دلار در ماه) بروید.

Powtoon یک پلت فرم ارتباط بصری است که در آن می توانید ویدیوهای حرفه ای و کاملا سفارشی ایجاد کنید. این یک نسخه رایگان و سه طرح پولی را ارائه می دهد. این شامل یک گالری قالب ویدیویی گسترده است. شما …

4. موولی

Moovly یک سازنده ویدیوی تبلیغاتی با ویژگی های غنی و مقرون به صرفه است که برای انواع مشاغل مناسب است. این با یک سازنده ویدیوی ساده با کشیدن و رها کردن ارائه می شود که به شما امکان می دهد ویدیوهای شگفت انگیزی برای کسب و کار خود ایجاد کنید. یکی از بهترین ویژگی‌ها، ایجاد ویدیوی خودکار آن است که به شرکت شما امکان می‌دهد الگوی خود را ایجاد کند که می‌توانید از آن برای ایجاد روزانه ویدیو در خلبان خودکار برای برند خود استفاده کنید. Video Automator به داده‌های شما (به عنوان مثال فهرست ایمیل) متصل است و به شما امکان می‌دهد ویدیوهای شخصی‌سازی شده را برای مشتریان خود ارسال کنید.

چندین قالب ویدیویی قابل تنظیم برای انتخاب دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک الگوی ویدیوی تبلیغاتی انتخاب کنید، آن را سفارشی کنید، ویدیوی خود را اضافه کنید، تصاویر را اضافه کنید، آن را ذخیره و به اشتراک بگذارید و برای استفاده بعدی دانلود کنید. برخی از بهترین ویژگی‌ها مانند تبدیل متن به گفتار، اشتراک‌های شناور و برچسب‌گذاری سفید را دارد.

Moovly یک طرح رایگان با دسترسی محدود دارد. برنامه های پولی از 24.96 دلار در ماه شروع می شود که به شما امکان می دهد به تمام ویژگی های اصلی که برای ایجاد ویدیوهای تبلیغاتی حرفه ای برای تجارت خود نیاز دارید دسترسی داشته باشید.

5. سربرگ

Headliner بر کمک به کسب و کارها برای ایجاد ویدیو برای اهداف بازاریابی تمرکز دارد. این آن را به یک سازنده ویدیوی تبلیغاتی ایده آل تبدیل می کند که باید در سال 2022 آن را امتحان کنید. این به شما امکان می دهد h ایجاد کنید

اگر به دنبال ایجاد ویدیوهای طولانی برای YouTube هستید، Headliner بهترین کار را خواهد داشت. با آن می توانید 120 دقیقه ویدیو بسازید. علاوه بر این، به طور خودکار صدا و تصویر را برای شما رونویسی می کند. ویدیوهایی که با Headliner ایجاد می کنید بسیار جذاب هستند زیرا از شکل موج هایی استفاده می کند که بینندگان را مجبور می کند صدا را روشن کنند.

البته می توانید به صورت رایگان و با محدودیت از آن استفاده کنید. برنامه پرداخت شده از 12.95 دلار در ماه با دسترسی کامل به تمام دارایی ها و ویژگی ها شروع می شود. این موضوع Headliner را به یکی از ارزان‌ترین سازنده‌های ویدیوی تبلیغاتی در این فهرست تبدیل می‌کند.

6. Offeo

اگر به دنبال یک سازنده ویدیوی تبلیغاتی و بازاریابی رایگان هستید، باید Offeo را امتحان کنید. طرح رایگان آن بسیار بهتر است و ویژگی های بسیار بیشتری را نسبت به آنچه با سازنده ویدیوی دیگر دریافت می کنید ارائه می دهد. شما می توانید هر نوع ویدیویی را در رابط بصری آن ایجاد کنید. دارای کتابخانه عظیمی از دارایی‌ها است که شامل تصاویر، عکس‌ها، انیمیشن، کلیپ‌های ویدیویی، موسیقی مجاز و موارد دیگر می‌شود.

می‌توانید برای همیشه از آن برای ایجاد ویدیوهای حرفه‌ای برای کسب‌وکارتان استفاده کنید. از دسترسی به دارایی های آنها حتی در طرح رایگان از جمله موسیقی و انیمیشن دارای مجوز تجاری لذت خواهید برد. طرح پولی از 19 دلار در ماه شروع می شود و آن را به یکی از معقول ترین سازندگان ویدیو در بازار تبدیل می کند.

منبع: گرافیستار https://graphi-star.com/