برگزیده

بهترین نرم افرارهای استخراج بیت کوین

بعد از افزایش قیمتی که بیت کوین در این سال ها داشته است، بسیاری تمایل به کسب بیت کوین از طریق ماینینگ شده اند. یکی از راه های استخراج بیت کوین، استفاده از سیستم های پرداش قوی مخصوص ماینینگ است.

هر سخت افزاری نیاز به نرم افزاری دارد تا بتواند تمام موارد دستگاه ماینینگ را در نظر بگیرد و بهترین بازدهی را به همراه داشته باشد.

نرم افزار های استخراج بیت کوین این روزها بسیار بیشتر از قبل شدند و شما باید در انتخاب یک نرم افزار مناسب، تمام دقت خود را به کار بگیرید تا بهترین نتیجه حاصل شود.

برخی از این نرم افزار ها مدیریت و کنترل دمای دستگاه را به شما می دهند که این خود نکته بسیار مهمی است.

ما در مقاله نرم افزار استخراج بیت کوین در سایت راهبران فردا تمام این موارد را به طور کامل بررسی کردیم.

آشنایی با نرم افزار استخراج بیت کوین 

استخراج بیت کوین به فعالیتی گفته می‌شود که طی آن، ارز دیجیتالی مانند بیت کوین ساخته می‌شود. نرم افزار استخراج بیت کوین در کنار سخت افزاری که دستگاه های ماینینگ دارند، این فرایند را می‌سازند.

استخراج کردن بیت کوین ابتدا نیازمند یک سخت افزار قوی است که شامل کارت گرافیک و پردازنده بسیار بالا می‌باشد. با گذشت زمان فرایند استخراج کردن سخت‌تر می‌شود.

شاید عجیب باشد برای شما، اما در ابتدا که بیت کوین عرضه شده بود، افراد با کامپیوترهای شخصی خود به راحتی بیت کوین استخراج می‌کردند. اما امروزه سیستم‌های بسیار قوی با یکدیگر کار می‌کنند تا بتوانند نقشی در استخراج بیت کوین داشته باشند.

نرم افزار دیجیتالی برای استخراج بسیار لازم است. با نرم افزار قوی، شما ماینینگ را راحت تر انجام می‌دهید و همچنین می‌توانید سیستم خود را مدیریت کنید.

نرم افزار استخراج بیت کوین چگونه کار می کند؟

نرم افزار استخراج بیت کوین دارای پیچیدگی زیادی هستند. این نرم افزارها معمولاً مورد استفادۀ عموم قرار نمی‌گیرد.

ماینرها دنیای مخصوص خود را دارند و معمولاً افراد علاقه مند به این حوزه، آشنایی و تجربۀ لازم برای کار و استفاده از این نرم افزارها را دارند.

نرم افزار استخراج بیت کوین به شما کمک می‌کند تا بتوانید راحت‌تر استخراج داشته باشید، همچنین در فرایند استخراج به شما راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌دهد.

در نرم افزار استخراج بیت کوین، شما کیف پول خود را تنظیم می‌کنید تا از این طریق، پاداش‌های بیت کوینی شما در آن ذخیره شود.

به وسیلۀ این نرم افزارها شما همچنین می‌توانید استخرماینینگ خود را انتخاب کنید.

نرم افزار استخراج بیت کوین معمولاً با دیگر دستگاه‌های ماینینگ سازگاری دارد و با برخی از آن‌ها می‌توان ارزهای دیگری نیز استخراج کرد.

انواع بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین

اوسام ماینر

اوسام ماینر «Awesome Miner» یکی از نرم افزارهای قدرتمند استخراج بیت کوین است. اوسام ماینر توانایی گنجاندن چند دستگاه ماینینگ  را به طور همزمان دارد.

این مقاله را هم بخوانید :   معرفی سایت همتا مووی

Awesome Miner ویژگی های بسیار خوبی دارد از جمله این که با هرگونه الگوریتم استخراج قابلیت ادغام شدن دارد و به کاربر توانایی کنترل چندین استخر ماینینگ را به طور همزمان می‌دهد.

این نرم افزار به کاربران کمک می‌کند تا مدیریت استخراج برایشان آسان تر شود. این برنامه داشبوری دارد که وضعیت سخت افزار ماینر و دمای دستگاه شما را نشان می‌دهد. از این طریق شما از وضعیت دستگاه آگاه می‌شوید و فرایندهای لازم برای بهبود عملکرد دستگاه را انجام می‌دهید.

Awesome Miner با تمام دستگاه های asic ماینر قابل استفاده است. این نرم افزار استخراج را برای شما آسان کرده و تنها با یک کلیک فرایند ماینینگ آغاز می‌شود. البته این نکته را هم توجه داشته باشید که این نرم افزار بیش از 50 نرم افزار ماینینگ را پیشتیبانی می‌کند.

مدتی قبل، افراد برای ماین کردن به صورت میدانی باید به دستگاه های خود سر می‌زدند. این نرم افزار کمک می‌کند تا شما به راحتی دستگاه های ماینر خود را مدیریت کرده و همچنین تحت وب است.

مولتی ماینر «MultiMiner»

مولتی ماینر یک نرم افزار با رابط گرافیکی است. این نرم افزار از سیستم عامل های مک و لینوکس و همچنین ویندوز پشتیبانی می‌کند.

نرم افزار مولتی ماینر برای افراد مبتدی بسیار مناسب است. این نرم افزار قابلیت کنترل از راه دور دارد. اگر شما هم از افرادی هستید که تازه به ماین کردن پرداختید، این نرم افزار می‌تواند به شما کمک کند.

بعد از نصب مولتی ماینر، شما می‌توانید رمزارز خود را برای استخراج انتخاب کنید. به این نکته هم توجه داشته باشید که با این نرم افزار شما می‌توانید تکنیک خود برای استخراج را انتخاب کنید.

 

بیت مینتر «BitMinter»

بیت مینتر نرم افزار استخراجی است که فقط از استخر استخراج بیت مینتر پشتیبانی می‌کند. کاربر بعد از نصب بیت مینتر به استخر استخراج متصل می‌شود که این امر سبب می‌شود سرعت کار افزایش داشته باشد.

این نرم افزار از ویندوز و لینوکس و همچنین مک او اس پشتیبانی می‌کند. این برنامه یک درصد از کارمزد کاربر را دریافت می‌کند. البته به این نکته توجه داشته باشید که این کارمزد، کارمزد منطقی است و در برابر برخی دیگر از استخرها بسیار ناچیز است.

رابط کاربری این دستگاه بسیار آسان است و این نرم افزار نیز برای افراد مبتدی مناسب است.

امیدوارم این مقالۀ راهبران فردا در آشنایی شما با برنامه های استخراج بیت کوین تأثیرگذار بوده باشد. توجه داشته باشید که فرایند استخراج بیت کوین بدون مجوز در ایران کار غیرقانونی است و حتماً نیازمند مجوز است.