عمومی

قبل از خرید املاک به این موارد حتما دقت کنید

املاک

 

بررسی‌های قبلی وضعیت مسکن در اسکاتلند نشان می‌دهد که در دهه گذشته تعداد املاکی که مشکلات مربوط به شرایط مرطوب را گزارش می‌کنند، کاهش یافته است، اما نشان می‌دهد که خانوارهای کم درآمد هنوز هم بدترین آسیب را می‌بینند.

خانه های کلید در دست در سراسر کشور در دسترس هستند، اما این بدان معنا نیست که هر فرصتی بازدهی یکسانی را به همراه خواهد داشت. یک استراتژی کلید در دست موفق با یافتن املاکی شروع می شود که در سودآورترین بازارها هستند یا بازارهایی که به تازگی شاهد افزایش ارزش یا تقاضا هستند. اگر آماده خرید یک خانه اجاره ای هستید، چندین فاکتور وجود دارد که باید هنگام شروع جستجو بر آنها نظارت کنید.

از لحاظ تاریخی، املاک کلید در دست در مناطقی رشد می کنند که متوسط پرداخت ماهانه وام مسکن ارزان تر از اجاره است. با سرمایه گذاری در مناطقی که به شدت از تقاضای اجاره نشینان اشباع شده است، می توانید بر اساس تفاوت بین مبلغی که برای ملک پرداخت کرده اید و هزینه جاری اجاره، سود کسب کنید.

خرید خانه غیبی به معنای خرید ملک بدون گشت و گذار در ملک است. به جای حضور فیزیکی، ممکن است از طریق یک تور مجازی، از طریق تصاویر یا کلیپ های ویدیویی با استفاده از ارائه های سه بعدی و ویدیویی به خانه نگاه کنید. می‌توانید تحقیقات آنلاین فراوانی را نیز به داده‌های محله اضافه کنید.

محدودیت‌های سند می‌تواند بر نحوه استفاده، تزئین و لذت بردن از خانه‌تان تأثیر بگذارد. قبل از ارائه پیشنهاد برای خانه، مطمئن شوید که قبل از خرید هرگونه محدودیت سندی را که با آن مواجه خواهید شد را مطالعه کرده و کاملاً درک کرده اید. در اینجا چند روش وجود دارد که می توانید متوجه شوید که خانه دارای محدودیت قانونی است یا خیر.

یا زمانی که بازار خریدار است، فروشندگان انگیزه بیشتری برای ارائه امتیاز دارند.

نتایج بازرسی می تواند کلید مذاکره در مورد قیمت نهایی فروش خانه باشد. یک بازرس در خانه قدم می زند و خانه را برای هر گونه مشکلی مانند ترک های پایه، مشکلات سیستم گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع (HVAC) و موارد دیگر ارزیابی می کند. سپس بازرس یک نسخه از گزارش را به شما می دهد. اگر بازرسی خانه مشکلاتی را که برای شما مشکل ساز است، آشکار کرد، می توانید از فروشنده امتیاز بخواهید .

و مطمئن شوید که در مورد فرد یا شرکتی که قول کمک به شما را می دهد، دقت لازم را انجام می دهید. به عنوان مثال، اگر فردی که ادعا می کند وکیل است با شما تماس گرفته است، وب سایت نوار ایالت خود را بررسی کنید تا مشخص کنید آیا آن شخص قانونی است یا خیر.

درک این نکته مهم است که عمده فروشی همان چیزی نیست که خانه ها را ورق بزنند . هر دو استراتژی شامل خرید خانه های پریشان و فروش آنها برای کسب سود است، اما آنها به روش های مختلف آن را دنبال می کنند. وقتی خانه را ورق می‌زنید، ملکی را خریداری می‌کنید که نیاز به کار دارد و برای تعمیر آن وقت صرف می‌کنید. هنگامی که ارزش خانه را افزایش دادید، آن را برای کسب سود می فروشید.

خرید خانه در ترکیه 

با وجود پیشرفت در ساخت و ساز خانه در چند دهه اخیر، صاحبان خانه های زیادی وجود دارند که همچنان خانه های قدیمی را به دلیل جذابیت و شخصیت خود ترجیح می دهند. اما خانه هایی که 50 تا 100 سال پیش ساخته شده اند چندین مزیت دیگر نیز دارند، از جمله موارد زیر:

شناخته شده است که املاک تجاری بازدهی بالاتری نسبت به مسکونی دارند. اگر توانایی مدیریت یک فضای تجاری را داشته باشید، بسته به منطقه ای که در آن هستید، می تواند در طول زمان سودآور باشد.

نرخ های وام مسکن در این هفته به شدت کاهش یافت و این امید را ایجاد کرد که فروش در ماه های آینده بهبود یابد. با این حال، برخی از اقتصاددانان هشدار می‌دهند که رونق مسکن در دوران همه‌گیری که در آن قیمت‌ها 42 درصد افزایش می‌یابد ، احتمالاً به زمین خواهد خورد و قیمت‌ها را از بین می‌برد. این خبر بدی برای صاحبان خانه است، که قبلاً شاهد کاهش ثروت روی کاغذ آنها به طور متوسط 30000 دلار در طی چند ماه گذشته با کاهش متوسط قیمت خانه بوده اند.

به طور خاص، برای دریافت تاییدیه نهایی وام مسکن، ارزیابی خانه باید نشان دهد که سقف و فونداسیون سالم هستند و سایر معیارها را نیز رعایت می کنند. تشخیص اینکه فونداسیون نیاز به تعمیر دارد، ممکن است خرید شما از آن خانه را به تعویق بیندازد.

به عنوان مثال، اگر خانه ای سه خوابه و دو حمام با 1500 فوت مربع فضای نشیمن دارید که قصد فروش آن را دارید، یافتن خانه هایی با آمار مشابه در همان منطقه عمومی راه خوبی برای شروع تخمین ارزش ملک شماست. .

بیشتر حراج‌های حضوری توسط حراج‌دهندگان با حضور آنلاین انجام می‌شود، بنابراین خوانندگان باید قبل از رفتن، اطلاعات مربوط به نحوه پیشنهاد دادن را بررسی کنند. از طرف دیگر حراج های آنلاین کندتر پیش می روند. این به خریداران بالقوه زمان می‌دهد تا با قوانین و رویه‌های حراج آشنا شوند و راحت‌تر در فرآیند شرکت کنند. شما در مقابل سرمایه گذاران باتجربه املاک و مستغلات رقابت خواهید کرد

بسیاری از مردم متوجه نمی شوند که پیش پرداخت و بستن خانه تنها شروع خانه دار شدن است. هنگامی که وارد خانه می شوید و شروع به ساختن ملک خود می کنید، بسیاری از چالش های دیگر ممکن است ایجاد شود.

اگر می خواهید اجاره املاک سرمایه گذاری خود را شروع کنید ، باید در مورد رسیدگی به نیازهای مستاجران خود و اطمینان از سودآوری کسب و کار خود جدی باشید. آن چیز ها چه معنی ای می دهند؟ در اینجا برخی از مهم ترین چیزهایی که باید در مورد مدیریت املاک اجاره ای بدانید آورده شده است.

نسبت هزینه مسکن که به آن نسبت جلویی نیز می گویند، درصدی است که با تقسیم هزینه های مسکن وام گیرنده بر درآمد قبل از مالیات آنها تعیین می شود. در ابتدایی ترین حالت، این یک عدد ساده است که نشان می دهد چقدر از درآمد شما صرف پرداخت مسکن می شود و پرداخت وام مسکن، بیمه، مالیات و موارد دیگر را در نظر می گیرد. وام دهندگان وام مسکن از این نسبت برای کمک به تعیین اینکه آیا خریدار خانه واجد شرایط وام رهنی است یا خیر استفاده می کنند.

رنگ تازه، پلان های مدرن و وسایل به روز: اینها تنها تعدادی از مزایای خرید خانه جدید است. اما در مورد مزایای عاطفی قدم گذاشتن در یک خانه کاملاً جدید نیز باید گفت. وقتی اولین کسی هستید که در یک خانه زندگی می کنید، خانه همان چیزی است که شما آن را می سازید – بنابراین بیایید به برخی از مزایای ساخت و ساز جدید نگاهی بیندازیم.

با وجود پیشرفت در ساخت و ساز خانه در چند دهه اخیر، صاحبان خانه های زیادی وجود دارند که همچنان خانه های قدیمی را به دلیل جذابیت و شخصیت خود ترجیح می دهند. اما خانه هایی که 50 تا 100 سال پیش ساخته شده اند چندین مزیت دیگر نیز دارند، از جمله موارد زیر: